Trabadelo - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van Rita & Huib - WaarBenJij.nu Trabadelo - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van Rita & Huib - WaarBenJij.nu

Trabadelo

Door: Rita & Huib

Blijf op de hoogte en volg Rita & Huib

05 September 2017 | Spanje, Trabadelo

Dag6:
Een spannend begin van de dag, met vertraging.
We waren om 07:15 beneden maar alles was donker en de deuren waren dicht. Dus wachten tot er iemand komt om ons vrij te laten. Om 07:35 kunnen we vertrekken.
Het wordt spannend vandaag om dat Rita veel last heeft van haar knieën. Het is maar de vraag of ze het einde van de dag haalt. We beginnen zeer rustig en gaan na 3 km ontbijten in Pesco.
Daarna door de wijgaarden richting Villafranca del Bierzo, gaande weg gaat het gelukkig beter met Rita en genieten we van het mooie landschap.
Het is oogsttijd en vele mensen werken in wijngaarden.
We hebben gekozen voor de tocht langs de snelweg richting Trabadelo, omdat de alternatieve route door de bergen loopt en we dat gezien de omstandigheden niet verstandig vinden.
Het is niet prettig om langs de snelweg te lopen, maar Rita gaat prima. Bikkel!
We vinden in Trabadelo snel onderdak. Wat eten en drinken, vroeg naar bed. Morgen de laatste berg etappe. Daarna is het landschap redelijk vlak, dus morgen door komen en dan zal het hopelijk weer als van oudst gaan. Rita: vandaag hebben we het bewust rustig gehouden, op het gemakje, en zo hebben we vandaag toch nog 19 km gelopen. Misschien wel een heel mooi stukje gemist, door de kastanjebossen, so be it! Nu zitten we langst de camino en ik krijg een beetje het vierdaagse en kustmarathon gevoel: we willen de peregrinis toejuichen , met ratels en vlaggen enz. Maar zo werkt het hier niet.....
Morgen een zware etappe, toch? Toon?

• 05 September 2017 - 17:20

Toon:

Zal het ff opzoeken in mijn verslagjes.
    Ik bericht.

• 05 September 2017 - 17:35

Toon:

Wanneer je Tot O Cebreiro gaat!!???
    Lekker slapen. Jullie zwaarste dag, denk ik.
    Ik sliep in Fonfria die dag.
    Groeten en sukses.
    Toon en Cin

• 05 September 2017 - 17:48

Ad Backer:

Wel grappig dat je het hotel niet uit kon. Lijkt hotel california wel!
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat Rita.
    Rustig aan, dan komt het best goed.

• 05 September 2017 - 19:47

Sandra :

Goed gedaan hoor allebei. Ondanks de knietjes van Rita toch deze dag tot een goed eind gebracht. Niet leuk hè rita pijn aan je knietjes. Snap je nu wat ik iedere dag heb?
    Maar momenteel gaat het met mij iets beter. Gisteren weer gelspuit gehad. Maar goed.....zet hem op voor morgen. Huib trekt je er wel door. Xxx

• 05 September 2017 - 21:05

André Adriaansen:

Van ons allebei heel veel positieve energie om de zware dag van morgen te kunnen trotseren.

Warme groetjes van Rianne en André