Leon/Virgen del Camino - Reisverslag uit Molina de Segura, Spanje van Rita & Huib - WaarBenJij.nu Leon/Virgen del Camino - Reisverslag uit Molina de Segura, Spanje van Rita & Huib - WaarBenJij.nu

Leon/Virgen del Camino

Door: Huib

Blijf op de hoogte en volg Rita & Huib

30 Augustus 2017 | Spanje, Molina de Segura

Dag 2: Goed geslapen, gedoucht en ondergoed gewassen in de wasbak, je weet nooit wanneer je weer de kans krijgt! Nu ontbijtje scoren op het station en dan de trein naar Leon, ongeveer 2 uur en daarna de bus naar Virgen del Camino, 15 min., Start punt van onze Camino.
De kathedraal "bewonderd" in Leon. Heerlijk gesneukeld in Le Patio, wijntje, tapas. We noemen dat de batterij opladen.
Hartelijk ontvangen in Hostel Soto in Virgen del Camino. Vroeg slapen en morgen aan de wandel!

• 30 Augustus 2017 - 17:13

Joyce:

Geniet van jullie Camino!!

• 30 Augustus 2017 - 17:36

Tilly En Paul:

De batterijen helemaal vol?

• 30 Augustus 2017 - 17:50

Toon En Cin:

Zettumop jongens.
    Sukses

• 30 Augustus 2017 - 18:40

Jaap En Margriet:

Inmiddels aan de wandel! Geen idee hoeveel kilometers jullie afleggen alvorens het
    einddoel te bereiken? Jullie passeren ook nog gebergte volgens de kaart.
    Succes en we vinden het leuk om jullie te volgen.
    hartelijke groet en BAMOS!!!

• 30 Augustus 2017 - 18:53

Gwendolyn:

Heel veel succes en vooral genieten!

• 30 Augustus 2017 - 19:35

Evelyne & Mario:

Rita en Huib,

Heel veel suc6 en vooral veel plezier!! Geniet ervan en we vinden het weer super leuk om jullie te volgen!
    Zet hem op!!!!

Gr Mario en Evelyne

• 31 Augustus 2017 - 07:54

Andre Adriaansen:

Rita en Huib,
    Heel veel succes met jullie tocht, geniet van alle mooi's onderweg en van elkaar, maar hopelijk gaan jullie ook jezelf tegenkomen zodat je nog meer inzicht in jezelf krijgt.

Warme groet,
    André Adriaansen.