Camino de Frances (de voorbereiding) - Reisverslag uit Virgen del Camino, Spanje van Rita & Huib - WaarBenJij.nu Camino de Frances (de voorbereiding) - Reisverslag uit Virgen del Camino, Spanje van Rita & Huib - WaarBenJij.nu

Camino de Frances (de voorbereiding)

Door: Huib

Blijf op de hoogte en volg Rita & Huib

15 Augustus 2017 | Spanje, Virgen del Camino

Onze "paspoorten" zijn binnen.
En ook al onze eerste stempels vanuit 's-Hertogenbosch. (Dank je Jaap)
Denk niet dat ze mee tellen maar een aardig gebaar en motivatie.

Onze voorbereidingen zijn in volle gang, vluchten, Hotel in Madrid, Treinkaarten naar Leon en de B&B in Virgen del Camino zijn geboekt.
De benodigde spullen aangeschaft, streef gewicht ongeveer 6 a 7 kilo pp., de oefen kilometers gelopen (het kunnen er nooit genoeg zijn).
Rita zorgt voor de medicijnkast. (hopelijk niet nodig)
Wij vertrekken 29 augustus.

• 15 Augustus 2017 - 18:08

Sandra De Buck:

Spannend nu het zo dicht bijkomt! Wij gaan jullie volgen hoor! Graag iedere dag een verslagje aub, meer moe da niet zijn eejjjjj.
    Veel plezier met de voorbereidingen nog en keep in touch.

• 15 Augustus 2017 - 19:32

Ad Backer:

Wat een uitdaging voor jullie! Zeker gaan we jullie volgen, want dit is beslist geen kattepis. Heel veel plezier met de voorbereiding alvast en straks er tegen aan. Groetjes Ad

• 15 Augustus 2017 - 20:49

Jan Hoogeveen:

Hallo Rita en Huib, de Camino! Een flinke boetedoening voor jullie 'zonden'

• 16 Augustus 2017 - 15:10

André Adriaansen:

Hoi Rita en Huib, wij wensen jullie heel veel wandelgenot en hopelijk zonder al te veel lichamelijke klachten. Geniet van de omgeving en niet te vergeten van elkaar, wij kijken uit naar jullie verslagen.
    Groetjes Rianne en André

• 30 Augustus 2017 - 17:29

Tilly En Paul:

Goede reis en 'n leuke vakantie, ziet er anders uit dan het wielrennen "de ronde van Spanje" ;)
    Gaan jullie veel kilometers lopen met die zware bepakking?
    Groetjes, Tilly en Paul