Dag 19 - Reisverslag uit Aguas Calientes, Peru van Rita & Huib - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Aguas Calientes, Peru van Rita & Huib - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: RitaHuib

Blijf op de hoogte en volg Rita & Huib

22 Juni 2015 | Peru, Aguas Calientes

We bezoeken vandaag Ollantaytambo, een incacomplex. Altijd weer indrukwekkend. Daarna lunchen en ontmoeten we onze Larestrail lopers. Het was mooi, maar ook heel, heel zwaar geweest. Nog wat rondgelopen door het dorp en binnen geweest bij lokale inwoners. Heel apart, één kamer voor alles wonen, koken slapen. Over liepen cavia's ik telde er wel twintig. Lopend buffet noem ik dat. Ook lagen in nissen in de muren schedels van voorvaderen, dus opa en oma's! Op naar het station voor de naar Macha Pichu. Een mooie trein, luxe, met lunch en drinks. Tevens een prachtig panoramadak. Hotel us crap, lawaaierig, kleine kamer, type backpack. Gelukkig blijven we maar één nacht. Eten in Conteri, itliaans, lekkere wijn.
Morgen vroeg op, 05:30, naar Macha Picchu.

• 23 Juni 2015 - 00:42

Jan Hoogeveen:

Hola Rita en Huib,

Het eind is in zicht van jullie letterlijk en figuurlijk adembenemende reis door Peru. Ja, aan alles komt een eind (jammer hè), maar het is een onvergetelijke ervaring heb ik begrepen uit de reisverslagen, die ik met plezier heb gelezen. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een voorspoedige terugreis toegewenst. Heel veel groetjes. Jan